Liseberg

Tjo folket (?)

Var på Liseberg idag. Åkte det jag inte åkt innan, typ? 
Säger bara en sak: Uppswinget (?) !!! Jag dog nästan. Allvarligt. När vi satt oss och spänt fast bygeln och allt, DÅ säger Johan: Du vet att vi sitter på den värsta sidan väl? Jag fick typ hjärtklappning. Sedan när den börjar gå var det väl rätt lugnt, tills den började komma högt upp. Jag skojar inte, jag trodde jag skulle trilla ur och dö. Det blir ju inte bättre av att man har en galen Poffen brevid sig som sitter och skriker som en gris och sprattlar med armar och ben, BARA FÖR ATT RETAS...

Vickan har även lagt de bästa kommentarerna. 
- Vem är Hesslow? 

- Uppswinget....? Jaha, den!

Haha, underbara. Lisas är rätt skön också.
- Hej hej!
- Ah, hej hej!
- Men Lisa, vad gör du?!
- Men, vi kände väl honom?
- Nej Lisa, det där var Robert Wells...

Klockrent

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0