Hos bästis

Hej bloggen. Sitter hos Linnéa. 
Vi har precis gjort i ordning oss inför lärar-lunchen. Har vart och övat inför skolavslutningen också, det går fett bra, hittills. Har till och med suttit övergången mellan sticket och den sista refrängen. Kommer vara dödligt nervös imon, det är ett som är säkert..
Jag har liksom inte scenskräck, men jag hatar att veta om att folk kollar och lyssnar på mig med sin fulla uppmärksamhet. Jag är rädd för att stå på scen, men jag har inte scenskräck, kan man känna så? Oavsett om man kan eller inte gör jag det, haha.

Började förresten gråta när Annie, Anna, Astrid och Julia sjöng förut. Jag typ började rysa och så kollade jag på Annie, och så bara började jag lipa, haha. Så jävla bra. Kommer verkligen gråta på skolavslutningen. Och den är imon. Jag vet att det är det enda jag tjötar om atm men ju närmre vi kommer desto mer overkligt känns det.

Anyway, nu ska Linnéa ha datorn och om en timme ska vi på lärarlunchen. 

See yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0