dagboks-blogg, booooring

Mindre än vad jag har gjort idag är nog svårt att göra, måste jag säga. 
Jag låg i sängen till 12. Gick upp, åt, spelade Guitar hero, gjorde mig i ordning. Satt och kollade på Simon när han spelade WOW i typ 1 timme. Lärde mig faktiskt en del, och tro det eller ej, det verkar ganska roligt ändå. Synd bara att man inte kan spela om man inte är fetaste nörden och spelar 24/7. Man kommer ju aldrig upp i de andras nivå då eftersom dom sitter all the time och nördar. 
Sen la jag mig i min säng, låg där ett tag innan jag bestämde mig för att se en film. Det blev The Holiday, för vilken gång i ordningen? Sen vid 6 kom tjejerna, vi hade trevligt, som vanligt, och satt och snackade i 6 timmar, haha. 

Och nu ligger jag här och skriver en massa onödig fakta som ingen vill veta ändå, men ibland får ni faktiskt stå ut med det. Mina trogna läsare, haha. Upptäckte att jag har haft 23 läsare två dagar i rad, det är rätt mäktigt. 

Men orkar inte skriva mer nu. Har ju ändå inget vettigt att säga.
Puss


Kommentarer
Postat av: julia

ville bara säga att du skrev inlägget 01:00:00

coolt heheh

2009-06-13 @ 11:10:16
URL: http://longkalsong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0