Sned näsa och shopping

Sitter hemma hos Linnéa, hon duschar.

MIN NÄSA ÄR SNED. Har vi konstaterat nu. På riktigt. Jag har ju tyckt att den är sned men alla andra har sagt att jag bara inbillar mig och att den är rak, men det är den inte, jag lovar. Det knakade ju när jag gäspade och det måste vart då den blev skev igen. Vad gör vi nu liksom? 

Annars har jag och Linnéa varit i Göteborg och shoppat loss. Linnéa köpte en tjocktröja som hon sedan glömde någonstans så den tog någon, rätt snopet. Varför är människor så oärliga?! Om man hittar något som någon tappat så lämnar man ju in det ifall personen skulle komma tillbaka. Det hade man ju velat att någon annan gjorde om man själv glömde något, men icke. Såna idioter det finns. Man blir så besviken. 

Det är läskigt mycket rea och det är så himla jobbigt måste jag säga. Alla bara sliter och drar i grejerna och det är inte ordning någonstans. Jag hatar det. Det enda som är bra är att det är billigt. 
Jag köpte en väska och en blus, för den som ville anteckna. Det känns som att jag bara provar och provar och provar grejer som ser fina ut och när jag har på mig dom så gillar jag dom inte alls. 
Och jeans, det är nog det värsta som finns att köpa. Det är helt sjukt svårt att hitta ett par som man verkligen tycker om. Tycker jag inte om dom så använder jag dom ju inte. Nej, jeans är inte min grej alltså. 

Förövrigt suger vädret, även om det är rätt gött när man får sitta inne vid datan och glo på film utan att få dåligt samvete. 

Puss

Kommentarer
Postat av: jessika.

jag har inte fått se din näsa än :(

ehehe plus att jag glömde min ipod på solhuset idag! men dom var så goa & tog hand om den :)

2009-07-27 @ 19:54:26
URL: http://jessikaniklasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0