retstickor

Jo, jag tänkte på en sak förut. 

Om jag skriver ett inlägg och ber alla som läser att skriva vilka dom är, då kommer antagligen typ 3 st göra det, dom 3 som kommenterar regebundet ungefär. 
Om jag istället skriver ett inlägg om att jag inte vill veta vilka det är som läser, då är jag övertygad om att det är fler som skulle kommentera bara för att retas..

Idag har jag dammsugit och dammat hela mitt rum, känner mig rätt duktig alltså. Funderar dock på att dra från datan, lägga mig i min säng/soffan där ute och läsa en bok. Det var liksom ett tag sedan jag gjorde det. 

Kent är förövrigt mer än okej för tillfället, och ja, jag är en periodlyssnare. 

PUSS

Kommentarer
Postat av: julia

vem är inte en periodlyssnare? själv drogar jag anna ternheims version av "shorline" en drog, dock bättre än knark! pusssss

2009-07-10 @ 16:24:29
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/
Postat av: Anonym

men jag läser ju dagligen, dock sämre på att kommentera :D

2009-07-10 @ 17:18:50
URL: http://jessikaniklasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0