Michael Jackson (L)

My life ain't worth living
If I can't be with you


Jag förstår bara inte hur du tänker. Du säger en sak, gör en helt annan och tänker uppenbarligen inte alls på konsekvenserna? 
Sen kommer du och lipar över det, det funkar inte så, trodde du hade fattat det. Jag orkar inte leka nån jävla morsa och tycka synd om dig hit och dit heller. Blir så irriterad när du tror att du kan komma och klampa in vart som helst och tro att alla älskar dig och att du kan göra vad du vill. 
Skenet bedrar så jävla mycket och jag är så sjukt trött på att alla bara ser ytan medans jag ser det som är under. Klart som korvspad att jag inte vill att du ska må dåligt men lite får du faktiskt skylla dig själv.. 



Just nu, är det fett jävla jobbigt med en sk. låtsasfarsa som bor här och en jävla massa extra syskon. Jag vill inte åka på nån semester med hela tjocka familjen till nått jävla B ställe i en vecka. Jag vill inte gå på gymnasiet och missa en massa för att jag åker bort. Jag vill åka nån lång stans med min egen pappa, utan att behöva tänka på vad som är dyrt och inte. Jag vill bort bort bort bort. 
Jag vill inte tvingas att komma överens med 8 pers istället för 4, jag vill inte bli tillrättavisad av någon som i praktiken knappt känner mig. 
Fan, fan ta allt nu va. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0