KLAGOMÅL

Igår var vi med tjejerna hos Amanda och åt thai och hade det trevligt. Jag hade tagit på mig annat än mysbyxor för att se lite mer anständig ut och när jag kommer ner så utbrister Runo: HAHA, du kan ju inte vara finklädd när du ser ut sådär!!! 

Kul att alla är så elaka mot mig. Nej, inte kul alls. Så fort jag visar mig här hemma är det typ: HAHA, du ser ut som ett monster eller Fan va ful du är?

Och då ska vi inte snacka om när jag visar mig ute, alla glor som apor och de jag känner flyger på mig och frågar vad som hänt. Okej, förståeligt, men alla måste faktiskt inte glo så jävla mycket. 

Jaa, det är hårt att ha brutit näsan och ha fetaste blåtirorna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0