You had a bad day

Igår hade jag inte särskilt mycket med mig måste jag säga.
Det började med att jag vaknade upp och var stormförskyld. Åkte sedan med och kollade på Simon och Jesper som spelade SM-kval. Dom hade seriöst så fruktansvärt dåliga domare att jag bara ville gå ner och klappa till dom. Istället stod jag och skrek bort min röst, haha. Sen somnade jag på en bänk i hallen och väcktes av ett sms. Tur det, annars hade jag väl trillat ner på golvet.. I alla fall så förlorade dom två och vann en så dom gick inte vidare.

När jag kom hem packade jag lite grejer och sedan körde mamma ner mig till macken för att jag skulle fylla på mitt fritidskort som hade gått ut. Självklart så hade dom ju, vilket jag totalt glömt bort, slutat sälja sånt där, det gör dom bara på Godisaffärn som självfallet hade stängt. Arg var bara mitt förnamn då.
Jag satte mig i alla fall och väntade på bussen och fick betala då. Bussen skulle gå 20.10 från skolan så det borde gått ungefär 20.06 vid centrum. Men icke, 20.14 kom den, när jag nästan börjat tappa hoppet om att det skulle komma en buss över huvudtaget.

Idag vaknade jag bredvid (har alltid lika svårt med det ordet, haha) en sovande pojkvän som bara sov och sov och sov och sov. Tillslut vaknade han ändå och gjorde frukost på sängen. Kanske har man världens bästa pojkvän? Jag försökte därefter testa min förmåga att tala. Den var totalt borta men mot slutet av dagen kom den tillbaka litegrann.

Imon ska vi simma med klassen, spännande! Jag kommer smitta ner alla andra med min hemska förkyldning, hihi.

Over 'n out

Just det, Tacka Gud för han som uppfann nässprayen!!


Det där med hockey var tydligen inte Malins grej så jag förtydligade lite!

Kommentarer
Postat av: julia

nässpray, älskar den prylen! krya på dig älskling.

2009-12-07 @ 18:20:33
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0