Onsdag, tror jag?

Idag hade jag roligt på innebandyträningen, den ni! Tror det var bra med en paus-vecka. Mitt liv vänder. Jag vet inte varför, men just nu är allt enkelt, och det är så fruktansvärt skönt.

Imon har jag Naturkunskapsprov också, det är rätt läskigt. Jag är ganska nervös för på ett sätt är det väldigt avgörande för mitt betyg i den kursen som avslutas nu till vintern. Jaja, det går som det går. Jag fick MVG på mitt franskaprov i alla fall och det är jag riktigt stolt över! Jag menar, 103/110 är inte dåligt någon stans. Jisses vad jag är bra!

Jag är ganska sugen på en ny header men vet inte riktigt. Nej, inte än. Den får vara. Nu ska jag sluta babbla om ointressanta saker och plugga med Malin.
Vi har förövrigt bildat en klubb som heter VSIBH (Vi Som Inte Borstar Håret)

Godnatt mina vänner!


Äckligt snygg man

Kommentarer
Postat av: Fnissis

ÅH, SÅ SNYGG!

2009-12-03 @ 15:42:27
Postat av: julia

han var inte snygg, men vad kul älskling!

2009-12-03 @ 20:21:01
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/
Postat av: Fnissis

VADÅ INTE SNYGG?!?!?!?!?!??!?!?!?!??!?

2009-12-07 @ 19:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0