Kanske hur bra som helst, ändå?

Hm.

Thåström kan vara hur bra som helst, i princip. Vet inte riktigt varför jag tycker om honom, men det gör jag i alla fall!

Jag failade totalt på Naturkunskapsprovet känns det som. Jag tyckte jag kunde jättemycket, hade pluggat en del på det ändå, och så får man provet framför sig och allt står helt still. Det var ingen bra provdag minsann. Tror att jag var rätt säker på VG frågorna i och för sig, men MVG frågorna sket sig totalt. Jag gissade och skrev så mycket jag kunde såklart, men det var ju inget jag var säker på precis.
Fick verkligen en klump i bröstet. Kände mig så himla dålig bara, värdelös, kass och helt bakom flötet. Började nästan gråta så det hela slutade med att jag satt och skrev meningar till mig själv som jag läste för mig själv. Jag gav mig själv order liksom, är det särskilt normalt eller? Men vem är normal.

Malin är bäst också! Hihi, fnizz.


Detta gjorde jag och Malin på matten idag, hihi. Fniss

Kommentarer
Postat av: Fnissis

HIihhihihihihiihhihi fint fniss, fnizzzz.. Vi kan vara dåliga tillsammans på naturkunskapen.. heehhehehe

2009-12-03 @ 18:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0