Skolångest?

Förlåt för dålig uppdatering. 
Vet helt enkelt inte vad jag ska skriva och dessutom har jag fullt upp med annat. 

Det har helt plötsligt gått upp ett ljus för mig att jag börjar skolan om en vecka och en dag och det känns förfärligt. Vill verkligen inte börja skolan och jag vill inte åka till Grekland och missa andra veckan heller. Klart jag vill åka till Grekland, men just det att jag missar den andra veckan, det svider lite faktiskt.
Jag vill inte börja på en ny skola och träffa nya människor, jag vill inte göra nått jag aldrig gjort förut och helt plötsligt känns det lite ostadigt med Natur som val. Jag orkar inte plugga? Jag kan inte plugga, jag vet inte ens hur man gör när man pluggar?! 
Okej, jag gick ur grundskolan med 320 poäng så jättedålig är jag väl inte, men plugga, nej, det är inte min grej. Tänk så skiter sig allt? Tänk så var det bara jätteenkelt på Åsaskolan och så kommer det vara sjukt svårt på gymnasiet? Jag kommer ha kvar mina sjuka presentationskrav och deppa ihop för ett G. Nej usch, tänk så bara skiter sig allt. 

Tänk så hamnar jag i en dålig klass? Tänk så kommer jag inte överens med någon? Tänk så tappar jag mina gamla vänner? Tänk så hinner jag inte träffa dom jag vill? Tänk så bara blir allt dåligt? 

Varför skulle det Linn? Jo, för allt skiter sig i ditt liv, har du inte förstått det än? 

Kommentarer
Postat av: - BARAAMY

SVAR: lugnt alltså :D

2009-08-10 @ 20:55:10
URL: http://baraamy.blogg.se/
Postat av: Klara

Det kommer fixa sig!

2009-08-10 @ 21:13:47
URL: http://kantarelltant.blogg.se/
Postat av: MICKUS

buhuuu.. jag jag vill inte heller!! ååh...

2009-08-10 @ 21:22:51
Postat av: karin

vet precis vad du menar.

det är creepy

men du är bra babe, kommer klara det perfa. <3

2009-08-10 @ 21:52:16
Postat av: DIN BÄSTIS

du?

även om du blir plugghästen nummber one, eller om du bryter benet eller vad skjutsingen vad som helst. så står jag alltid med dig! DU BLIR ALDRIG AV MED MIG :D hehehehhehehehheheheheheh

älsaka dig faktisktit jätte mycket

2009-08-11 @ 09:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0