at danne's place

Tjoflöjt!
Sitter hemma hos Daniel. Han är och klipper sig, den jäveln. Lämnar mig och Linnéa här helt själva med en rabiessmittad liten skitunge som enda sällskap. I och för sig är Petter här också, men han räknas ju inte.
Vi kom hit halv 11 och väckte dom i morse, har inte gjort mycket. Åkte till lanthandeln och köpte godis och chips, sett på film.
Ska väl åka hem snart.

Eric har fått låna min mobil eftersom hans gick minst sagt sönder. Så när han skulle svara i den häromdagen så funkade det inte. Den klickade av sig själv efter typ 5 sekunder. Så sa han nyss att den hade börjat funka igen. Det måste ju helt enkelt vara så att mobilen stänger av alla inkommande samtal när han är med mig eftersom att han borde ägna all sin uppmärksamhet åt mig. Eller? Precis, tänkte väl det.

Annars har jag ångest inför imon. Det kommer gå bra, jag vet det. Men jag har ändå ångest. Har upptäckt att jag verkligen inte vill. Det är rätt chill med sommarlov trots allt. Göra ingenting eller göra hur mycket som helst när som helst. Inte några bestämda tider att rätta sig efter och inga saker man måste göra.
Dock behövs det rutiner nu. Vi behöver få ordning på allt hemma.

Har jag sagt att min fuckade granne satte stopp för friggebodarna? Om inte så säger jag det nu. Och jag hatar honom över allt annat. Så nu ska vi göra rum i garaget. Dom blir aningen mindre än dom vi har nu så jag tror faktiskt att jag bor kvar i mitt rum.
Det lär ju bli bra mycker lägre i tak och jag kommer bara känna mig allmänt instängd. Dessutom skulle jag få byta badrum och jag skulle få flytta ut alla mina grejer och hejsan hoppsan. Nej, det är enklast att bo kvar i mitt rum, som dessutom är relativt nygjort ju, så det blir bra.

Linnéa har talat om för mig och Eric att vi blev tillsammans den 17e, och det är ju 17e idag så antar att det kan kallas en månad idag, grattis till oss, eller nått, även om jag tycker det är överskattat med datum och shit.

Kommentarer
Postat av: elin

Grattis till er ! :D

2009-08-17 @ 18:52:46
URL: http://jozelin.blogg.se/
Postat av: k.

grattis gullet

2009-08-17 @ 22:47:13
Postat av: julia

grattis älskling!

saknar dig <3

2009-08-18 @ 20:32:58
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0