tripp till onsala!

Haha, mitt -nått-som-jag-svurit-på-att-inte-säga- till vän skickade mig ett sms i morse och sa att vi skulle till Onsala och fika. Sagt och gjort. Vi tog bussen till Kba, behövde inte ens byta buss och åkte vidare till Onsala. Dock hade vi inte riktigt koll på när vi skulle gå av och inte så vi råkade gå av en hållplats för tidigt, surt. Vi trodde bussen skulle gå åt höger (vi skulle till vänster) men när vi gått av svängde den satans bussen vänster ändå. Vi blev ledsna.
Så vi gick. Jag fick skoskav. Trampade i glas. Fikade. Solade. Gick tillbaka. Satt i en busskur i hundra år (en halvtimme) och väntade på bussen. Hann med ganska mycket som vi inte ska nämna.

Linnéa kom fram till att ibland är det tråkigt att vara med mig för hon har aldrig något att berätta för mig. Tack för den, haha. Dessutom har vi svurit på att inte säga några fula ord. Vad är poängen med att svära liksom? Kan man inte bara lova? För vi skulle svära på något vi tyckte om också, men om man säger det man svurit att inte säga, vad händer då då? Inte ett piss upptäckte vi.

Sen kanske vi ska till stranden och grilla. Men vi måste skaffa oss en grill, och Linnéa är en fattiglapp så vi måste tigga pengar av min mami. Men hon sitter där nere med pappas jobbarkompisar varav en är SKITSNYGG. Och ja, han är typ 30. Fast ser ut som 20. Men han är snygg iallafall.

Det är fett dammigt på mitt rum också. Men det har ingen dött av (om dom inte vart allergiska)
BAJZBAJZ/ Linnnnnnnnn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0