så jävla pank

Fan va Tjenare Kungen är bra.

Och jag hatar dig, samtidigt som jag tycker om dig för mycket för att inse att du är ett sånt jävla svin. Hela tiden: En chans till, bara en till, sista nu då.
Varenda jävla gång. Varenda jävla ord du säger, jag fattar det inte. Varför tar jag ens åt mig? Du är ett svin så dra åt helvete!
Jag behöver inte dig för jag är så jävla mycket bättre än dig och ska skaffa mig ett liv som du aldrig kommer kunna ditt fule fanskap. Mest av allt skulle jag bara vilja säga allt till dig men orka starta tredje världskriget liksom. Du är ändå ett svin oavsett om du vet om det eller inte, hihi.

Fan va jag är bra ändå. Liksom, bäst bara. Åt helvete med resten.
Linnéa är ganska bra också iofs.....................................................

Haha, jesus, vad är det med mig?! HEJDÅ FUCKERS

(Nej, jag är inte full)


Kommentarer
Postat av: Marre

har filmen hemma, men vet inte vart den. :/ måste leta:)

2009-04-05 @ 01:08:47
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0