jävla idiot

Fattar inte att du kunde göra sådär. Det är fan inte okej. Blev så jävla ledsen men du fattar ju uppenbarligen ingenting ditt jävla pucko. Trodde bättre om dig, efter allt jag gjort för dig, och så säger du sådär!! Jag trodde på varenda ord. Allting du sa. Så jävla svinigt. Det värsta är att jag trodde på allt, du skulle lika gärna kunna menat allt. Det är det som är så hemskt, att jag tror så om dig. Fy fan säger jag bara.
Jag har stöttat dig genom allt. Allt allt allt. När ingen funnits där har jag stått där och stått ut med all skit. Och det gör jag fortfarande. Så säger du sådär, konstigt att jag tar åt mig?
Jag har fan sagt till dig att jag inte tycker det är roligt, det du säger till mig. Men tro fan att du lyssnar på det? Nej, för jag betyder ju uppenbarligen ingenting för dig. Jag är bara nån man slänger all jävla skit på och får massa bra saker tillbaka ifrån. Inte ett enda snällt ord har du sagt till mig och allt jag säger till dig är bra saker. I allafall det jag säger seriöst.
Åhhh, fan för dig alltså. Tänker inte prata med dig på ett bra jävla tag, hoppas du fattar det nu.

Och ja, jag är typ schizo. Nej, inte schizo men kanske dum i huvudet för jag vet att du inte ens läser detta men jag bryr mig fan inte. Måste få det ur mig och jag skiter fullständigt i om någon läser eller inte för jag kom hem till Linnéa och slängde mig i sängen och lipade, då är det fan inte okej. Visst, jag gnäller, men lipar gör jag bara om det är allvarligt.

Allt jag gjort för dig alltså. Från det som hände till nu, allting verkligen, och du bara gör sådär. Fattar du inte att jag tar åt mig? Allt du säger till mig tar jag åt mig av. Och när du säger att jag ljuger för dig, det var fan droppen. Jag ljuger inte för folk för jag vet hur ont det gör när någon ljugit för en. Om det är något jag verkligen aldrig skulle göra så är det att ljuga. Att du ens kan med att säga nått sånt när du vet vad jag gått igenom angående det?! Fy fan för dig alltså. Svinigt är vad det är.

Varför bryr jag mig ens? Du är inte värd några tårar, idiot.


Kommentarer
Postat av: Julia

hjärtat?

jag blir orolig..

2009-04-28 @ 09:09:04
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/
Postat av: joz

linn? ;/

2009-05-03 @ 21:34:33
URL: http://emelieyosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0