jag upplöses snart

Åhhhhhh. Shiet. Jag går upp i atomer så arg jag är.

SVENSKA SJUKVÅRDEN IN MY FUCKING ASS!!!!
Dom är ju så jävla sega, inkompetenta och puckade så det finns ju inte. Om man kommer dit, är man sjuk. Då vill man fan inte ha nått jävla svar som: Du kan har det här. Åk hem och käka ipren.
Man vill veta vad man har och ha medicin för det, punkt slut. Tror dom att man åker dit och sitter och väntar i timmar för att man tycker att det är kul eller?!
Fan va förbannad jag är.

Dom antar att du har något, skickar hem dig och hoppas att du dör så att dom slipper dig. Det enda dom kan bota är förskylning. Idioter.

Längst ner är skolsköterskan. Hon är aldrig där och ger en bara ipren om man lyckas komma dit när hon är där.
Sen är det Vårdcentralen. Där är det sjuka väntetider och inkompetenta läkare som låtsas att dom kan något och sedan skickar hem en med några fler ipren än vad man redan hade.
Sedan Akuten, dom är värst. Där kan man få sitta i hundrafemtioelva år och sedan få ett besked som: Åk hem och vila.
Över där, i typ cancervården, där är dom felfria, men det tar fanimej ett år att komma dit. Tänk om man hinner ge upp/dö på det året då? Jo, det vore väl bra för då har dom ju ännu ett problem ur vägen.

GO TO HELL


Kommentarer
Postat av: julia

när mormor hade cancer och låg på sjukhuset, var dom så jävla dumma i huvudet. en gång fick hon fel mediciner, men som tur var var hon tillräckligt uppmärksam och såg att det inte var samma färger på tabletterna. sjuksköterskan kom dit och tog nochalant tillbaka burken, ingen ursäkt, inget. sen så fick hon inte en tablett till magen, hon hade börjat få så mycket vätska i magen. de brydde sig inte ett skit.



så till slut fick hon leta upp en läkare själv. det ska man inte behöva. är man patient är man, man ska inte ens behöva förstå att man ska ha vissa tabletter själv, utan man ska ha dom.



fyfan, jag ska aldrig till sjukhus.

2009-04-12 @ 19:05:51
URL: http://longkalsong.blogg.se/
Postat av: MICHAELA D

jag säger ju det! helt jävla värdelösa!

2009-04-12 @ 19:25:35
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0