Instabilitet och labilitet.

Det är ett under att mina vänner orkar med mig ibland.
Jag är så jävla labil, helt instabil. Man vet nog aldrig riktigt vart man har mig? Jag vet inte det iallafall.

På en dag kan jag gå från hur pepp som helst till halvt självmordsbenägen till pepp igen. Undra vad folk tänker och tycker om mig egentligen? Folk jag känner vet ju på ett ungefär hur det ligger till, men folk jag inte känner. Som ser mig bli utslängd ur bambakön och springa gråtandes därifrån och som ser mig hoppa runt på skolgården som en duracellkanin på samma dag? Undra vad dom tänker. Tror faktiskt inte ens jag vill veta det. Nej, jag mår rätt bra med att inte veta. Att hålla koll på mig själv är nog.

Bye 'n goodnight.

Come up to meet you, tell you I'm sorry
You don't know how lovely you are

I had to find you
Tell you I need you
Tell you I set you apart

Nobody said it was easy
It's such a shame for us to part
Nobody said it was easy
No one ever said it would be this hard

Oh take me back to the start

Två uttdrag ur världens just nu finaste låt: The scientist - Coldplay


Kommentarer
Postat av: Julia

efter att aranäs treor sjöng den för oss har alla börjat droga den där låten. själv ligger "curly sue" mig varmt om hjärtat. så jag lyssnar förfullt.

synd att vi inte kunde leka idag bebis..

2009-04-29 @ 13:11:40
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/
Postat av: julia

coldplay är makt

2009-04-29 @ 17:14:54
URL: http://longkalsong.blogg.se/
Postat av: snart sexton

tur att du har mig som skickar lite kul bilder ibland då.

hehe.

loveu

2009-04-29 @ 22:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0