i wish i could

Ni vet, när det verkligen hugger till i magen och du bara känner i hela kroppen hur ont det gör? När det känns som att någon försöker kväva en och slå knut på ditt hjärta? Då vill jag mest av allt bara gråta, men det kommer inte en tår. Inte en endaste lite fjuttig tår.
Är det för att du inte är värd det?
Du är inte värd mina tårar. Om jag vill att du ska ha dom då? Om jag vill få dig att förstå, eller åtminstone veta om hur jag känner?
Nej, det går inte. Det går bara inte, helt enkelt. För du är så borta, out of my life. Du ser mig inte ens, jag är som luft för dig.
Du ser mig inte.

Vet du hur ont det gör?

Kommentarer
Postat av: jessika.

vet jag vad det gäller? <3

2009-04-13 @ 20:58:45
URL: http://jessikaniklasson.blogg.se/
Postat av: karin

i love u my love.

det ordnar sig

det är sant för det vet jag.

sextån om tjugotvå dar. höhö

2009-04-14 @ 20:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0