Fasader

Förlåt för alla inlägg, men jag har inget att göra.

Jag vill vara med folk som inte har en susning om vem/vad jag är. Som inte vet någonting om mig. Det enda de behöver veta är vad jag heter, det räcker. Resten kan de skita i. Hela tiden blir man dömd för någonting man gjort, eller sagt. Jag orkar inte det. Jag vill inte att någon ska veta någonting om mig. Jag vill kunna vara den jag känner för, ingen annan. Spela en jävla roll, sätta upp en fasad, vara någon helt annan, det vill jag.

Over n' out

Kommentarer
Postat av: Klara

Jag kan leka med dig.

Du vet heller inte riktigt allt om mig, trots mina utvik.

2008-09-29 @ 19:17:40
URL: http://kantarelltant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0