Noll inspiration.

Min moster sa idag att jag inte skrivit blogg på länge. Då svarade jag att jag inte hade något att skriva om. Som förslag hade hon då att jag skulle skriva om henne, så, here we go.

Anette Rydenfors, min moster. Slut.
Nej, jag skojade bara! Men Nettan är en sån där moster som alla borde ha. Som gör allting så enkelt och bara är allmänt glad och rolig helatiden. Visst, ibland kan hon vara lite väl tjötig när hon ringer, om man gör något annat. Men annars är det ju perfekt att fördriva några timmar med att snacka om allt mellan himmel och jord med Nettan.
Shoppa med henne är rena träningspasset kan jag ju få be att tala om. Jag minns när vi skulle köpa jeans. Jag tror att jag provade minst 25 par jeans. Kunde ju knappt gå på flera dagar efter det, träningsvärk i hela kroppen. Sen att hon läser min blogg och skänker en del små söta kommentarer är ju gulligt också!

Puss, hihi.

Kommentarer
Postat av: michaela

haha, sweet ^^

2008-10-23 @ 22:49:31
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: moster

Du e bara favoriten!!

Man kan le hela vägen till jobbet, tack Linn!

Du smilar för det mesta du med...

Kram

2008-10-24 @ 08:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0