Gött flyt.

Tjenaaaaaaaa. Jag har flyt. Hejdooooooooooooooo.

Nej, jag skojade bara. Men jag har faktiskt flyt just nu. Allt bara går hur bra som helst. Hoppas bara att det går bra imorgon på FN dagen när vi ska sitta i grupper och diskutera milleniemålen. Jag brukar ju i och för sig vara ganska duktig på att diskutera, så det ska nog gå bra.
Som sagt, allt flyter på. Och jag fyller år på tisdag. Det känns lite sådär halvt overkligt. Och påtal om det, jag måste ringa moppekursgrejen. Jaja, det ordnar väl sig. Orka ta tag i saker och ting, jag bara åker med. Som på ett bananskal ungefär. Det är helt okej. Mer än okej.

Nej, förlåt. Men jag har verkligen ingenting att skriva... Inte ens något roligt. Men jag känner att jag måste uppdatera lite ibland så ni inte tror att jag är helt död. Anyway, en bild: (Nu när mitt photoshop funkar igen)

Linn

Maria-kyrkan i Kraków, Polen.

Kommentarer
Postat av: bedis

heeeeelsnygg bild. puss

2008-10-23 @ 17:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0