Life after death?

Undra vad som händer när man dör?

På ett sätt vill jag verkligen dö. Det känns som att det måste finnas något som är så mycket mer än det här livet. Även om jag visserligen inte levt så länge.
Det måste finnas något mer än det här patetiska livet med alla falska människor och ett samhälle som hela tiden förändras och utvecklas till det sämre.

Men, tänk om man verkligen bara dör, försvinner, när man dör? Då är det ju ingen mening med att dö likom. Då kan man ju lika gärna göra allt i detta livet innan.

Men seriöst. Jag orkar inte alla falska människor. Som gör allt för att rädda sitt eget skinn utan att tänka på andra och vilka konsekvenser det får.

Jag vet det. Jag vet det så väl, och ändå kan jag inte låta bli att bry mig.
Avundsjuka kallas det, JAG VET. Men ändå är det så fruktansvärt svårt.
Så enormt sjukt svårt.
Bara, skit i det, okej?

Linn

Kommentarer
Postat av: Nettan

Lev medans du lever. Var inte nyfiken på döden den kommer till slut ändå... Kram o se fram emot gymnasiet ha ha.

2008-11-26 @ 14:45:03
Postat av: din babe

jag hatar kossan.

puss

2008-11-26 @ 15:29:40
Postat av: jessikan.

hör av dig när du ser detta (: <3.

2008-11-27 @ 17:27:46
Postat av: Klara

I've got that same feeling. And hey, förlåt att jag dissade dig i bamba.

2008-11-27 @ 18:09:37
URL: http://kantarelltant.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack linn<3. tnx fore reading my blogg. Im always gonna keep reading yours<3

2008-11-27 @ 22:36:52
URL: http://soufflee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0