Frustrerande.

Eh, dåligt humör, hej!

Jag har verkligen franskaprov på onsdag, försökte plugga idag men jag fattade rent ut sagt inte ett piss!! 
Ganska frustrerande. Jag vill inte ens lära mig franska. Varför ska jag då hålla på och plugga det hela tiden?

Mamma är kioskansvarig i bandyn i år. Det innebär att hon ska göra scheman, vilket innebär att det är jag som gör alla scheman för att hon inte kan. Jättebra mamma, jättebra. Sedan har hon fått mig att lova att jag kan gå runt och sälja kaffe etc. varje hemma match, det var ju också jättekul.

Vi åkte bil hem från Fotskäl idag. Simon skulle dricka en festis. Då tog han den där lilla plaatbiten som är runt sugröret ni vet, och slängde ut det genom fönstret?! Hur dum får man vara. Fattar inte han att alla småsaker bidrar till att jorden går under? Och hur jobbigt på en skala är det att spara den plastbiten och slänga den i en papperskorg sedan när han kommit hem? Vi har dessutom en papperskorg i garaget.
Tänk hur mycket man skulle spara på det egentigen? Hur mycket man skulle spara naturen om alla bara stoppade alla förbannade godispapper och liknande i fickorna och slängde det när dom kom hem.
Synd bara att alla inte tänker på långt.

Jag mamma satt föresten och skrev scheman förut. Jag kommer bo på bandyplanen i år, seriöst. Det kommer bli sjukt mycket känner jag. Jaja, det är ju roligt så why not?

Mh, nu ska jag i alla fall redigera bilder.

Pöss

Kommentarer
Postat av: julia

jag kommer lätt hjälpa dej sälja kaffe haha! <3

2008-11-11 @ 21:48:50
URL: http://longkalsong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0