Slut på batteri

Yep, jag har helt slut på batteri. Min mobil dog, min ipod dog nästan också, och jag själv somnade i en soffa på sjöaremossen.
Sov hos mormor inatt, mysigt. Vi kollade på Pirates of the Caribbean (så stavas det tydligen beda) och Johnny Depp är skitsnygg. Dessutom är Jack Sparrow så fruktansvärt fjollig så det finns inte, och ändå så jävla bra. Jag älskar fan den killen.

Som jag nämnde ovan, mitt batteri är helt slut. Jag orkar inte göra någonting. Inte ta tag i något. Jag vill fota, jag vill vara lite kreativ i min bok, jag vill fixa i ordning alla mina julklappar, jag vill redigera bilder, jag vill träffa massa människor. Men den enda jag förmår mig att träffa är Linnéa och det enda jag förmår mig att göra är att sitta här. Vid såna här tillfällen önskar jag nästan att skolan börjar igen, så att man åtminstone måste göra något. Man måste, blir tvingad till det. För som det är nu har jag ingen ork. Jag vet inte vad det är. Help me..

Antagligen världens bästa låt:


Kommentarer
Postat av: julia

Depparn är så fett snygg <3

i alla filmer! HEHEHE-HE.

i can help u :`D <3

2008-12-26 @ 21:10:19
URL: http://longkalsong.blogg.se/
Postat av: beda

he is het.

och det var ett jävla tjöt på dig.

jag visste iaf att det fanns en trea och vad den hette. så knip linn.

puss

2008-12-27 @ 17:08:51
Postat av: vickan (h)

tja cooling

2009-01-01 @ 11:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0