Sjöaremossen och Dr Phil.

Jag kommer bli nya Dr Phil, tänkte bara säga det. Jag kommer sitta i TV och hjälpa folk med deras problem. Hehe, skämt å sido. Jag känner mig som en när jag håller på och "hjälper" folk jämt och ständigt. Ibland är det faktiskt påfrestande, även för mig själv.. Bör nog tänka på det där.

I alla fall. Var på Sjöarn innan, Roger är rolig, hoppas ni antecknar.
Dock så har jag tänkt på en sak. Att om man säger helatiden saker som sänker folk tror jag att dom verkligen blir sänkta. Även om det bara är på skämt så tror jag att många tar åt sig på riktigt. Vissa vet inte riktigt vart gränsen går. Det är roligt till en viss gräns, sen blir man bara ledsen.
Tänk så är det någon som redan innan hade dåligt självförtroende, och så får man en fet kommentar, det lär ju inte bli bättre precis.
Kort sagt, en del behöver verkligen tänka på vad dom säger.

Jag har även lagt märke till att en del verkligen inte kan säga något annat än taskiga saker. Det är som att världen idag går ut på att langa fetaste dissen. Den som är taskigast vinner, typ. Så meningslöst. En del jag känner kan verkligen inte snacka seriöst. De måste hela tiden dissa, om och om igen. Patetiskt. (Gillar det ordet)

Föresten tycker jag ni ska läsa Michelas blogg, den är rolig.

Pöss

Kommentarer
Postat av: jessika.

så sant.

2008-12-09 @ 16:07:24
Postat av: michaelas fotoblogg

i think you´re riight, som vanligt!

känner mig värdelös när jag kommer med min nörd blogg så skriver du om värsta braiga grejor!

2008-12-09 @ 19:52:00
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: Anonym

skriv nytt nån gång då.

2008-12-11 @ 17:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0