Next week will be my dead.

Ja, nästa vecka kommer verkligen bli min död.
Ni vet inte vad jag har att göra.

Måndag: Återträff med alla från Polen.
Tisdag: 20 engelska glosor, 23 oregelbundna verb. 29 franska glosor + en övning som ska vara gjord och 9 glosor till som man ska plugga in.
Onsdag: Powerpoint presentationen om en författare och en bok ska vara klar och redovisas. Min käre bror fyller även år och på kvällen har vi Luciaövning.
Torsdag: NO prov och musik prov.
Fredag: Lucia, samling kl 7.00. Tills dess ska jag ha lärt mig min vers nästan utantill och alla sånger ska gå som rinnande vatten.  Kanske Luciacupen.
Lördag: Match mot Tvååker. Lucia uppträdande i kyrkan. Sen kanske vi är bortbjudna på kvällen.
Söndag: Kalas för Emil.

Och då har jag ändå inte räknat med några träningar som antagligen inte kommer bli av ändå.
Andas Linn, andas, andas, andas.

Jag kommer dö.


Kommentarer
Postat av: k.

jag ska försöka hålla dig vid liv babe.

2008-12-04 @ 21:13:34
Postat av: Moster Nettan!

Nä Linn, du kommer inte att dö.

Frida har nog samma känsla som dig, står er upp i halsen. Konstigt att Sebban aldrig drabbats av detta fenomen... Frida får vila ifrån skolan imon....rätt eller fel.. vem dömer?

2008-12-04 @ 21:21:28
Postat av: Anonym

SKA VI HA ENGELSKA VERB PÅ TISDAG :OO??

2008-12-05 @ 20:59:19
URL: http://soufflee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0