Jullov in my heart

Klockan är 11.31 när jag börjar skriva detta, och jag ligger fortfarande i sängen. Hur gött är inte det på en skala?
Maha ja, älska jullov.

Om två dagar är det julafton. Det innebär att det är en pepparkaka kvar i min kalender då jag som sagt råkade ta sönderden sista och aldrig gjorde en ny. No christmas-feelings at all, vi ska klä granen idag.  Borde göra med julgodis också eftersom vi typ ätit upp allt. Jag vill ha nötter me. Och snö, framför allt. Snö.

Ska på bio sen, nån gång. Sen hem till Johanna, det blir bra. Saknar Julia <3

Och Beda, framför allt. Vi ska träffas direkt efterjul, OK?

Nä, om man skulle ta och gå upp, käka och ta en dusch? Japp, så får det bli!

Hare gött, haaaaaaaaaaaj


Kommentarer
Postat av: michaela

julgranen ska man klä en dag innan julafton! :O

2008-12-22 @ 12:35:42
Postat av: j

för att det blir bäst wahaha!

saknar dig din korv! <3

2008-12-22 @ 12:55:40
URL: http://longkalsong.blogg.se/
Postat av: beda

OK!

höhö

2008-12-22 @ 20:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0