Imorgon, dagen med stort D.

Imorgon slutar vi skolan !!!!
Hallelujah. På tal om hallelujah så ska kören sjunga den också, på avslutningen liksom. Det blir säkert najs. Hoppas bara våran söta musikal blir lyckad också. Tack gode gud för att jag inte är med, det är så mycket jobb.
Betygen får vi ju imorgon också ja. Ehe, jag har höjt mig i 3 ämnen, vad jag vet. Resten ska bli spännande!



Stackars - Lars Winnerbäck
Hur bra som helst.
(Hihi, kul det där med videos)

Föresten ska jag skicka min två söta julkort imorgon, tror ni dom hinner komma fram innan julafton då?

Kommentarer
Postat av: k.

dom hinner nog fram. annars får postis per smisk.

2008-12-18 @ 19:13:21
Postat av: michaelaaa

jag slutade skolan idag dåååååååå. hähäh

2008-12-18 @ 23:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0