Gott nytt år!

Ja, allihopa. Snart är det nytt år... 2009, det ska bli bäst.
Fast, det skulle ju 2008 också, och det kan jag inte påstå att det blev... Jaja, det blir ju faktiskt vad man gör det till. Jag ska i alla fall göra nästa år bäst.
Det som var bäst med detta året är nog att jag fick min kamera, och att jag och Linnéa blev kompisar igen. Dock hann vi ju med att bråka, men jag tror att det är nyttigt det också.

Jag tror att jag har lärt mig mycket i år. Och som vanligt, varit med om mycket. Det blir väl inget år att minnas kanske, men jaja. Nu är det slut i alla fall.

Gott nytt!

Kommentarer
Postat av: julia

CIAO jag är en liten dvärg som saknar en korv.

jag är en dvärg och du är min korv.

HAHA, jag är trött,

hejdå!

syns nästa år.

2008-12-31 @ 22:13:27
URL: http://longkalsong.blogg.se/
Postat av: b

men detsamma.

<3

2009-01-01 @ 12:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0