Där gick min dag åt helvete.

Okej, Beda tyckte detta var roligt, men det var verkligen inte roligt. Inte ens någonstans.

Jag stod och hängde upp de 12 sista pepparkakorna i min pepparkakskalender som jag gjort. Redan innan hade Emil lyckats göra sönder nr 19 och 20, men jag tänkte att jag måste ju inte ha dom. Gissa vad jag gör då? Jo, självklart tappar jag en i golvet så den går sönder. Och inte vilken som helst, JULAFTONSPEPPARKAKAN, NUMMER 24!!!!!!
Fattar ni hur arg jag blev? Jag skrek ett mindre vackert könsord högt i hela huset (som vi dock inte ska nämna här) och Emils kompis satt i rummet brevid. Kände mig lagom duktig. Sedan gick jag och svor under hela tiden jag hämtade dammsugaren, dammsög upp smulorna och gick tillbaka med den igen.
Skickade ett sms till Karin och förväntade mig lite medlidande, men inte det nej. Bara ett fett jävla garv får man då.

Det förstörde fan min dag. Helvete vad arg jag blev. Det hade ju inte gjort så mycket om det var typ nr 14 eller nått. Då hade jag ändå kunnat strunta i det liksom. Men, just 24an. Så värdelöst. Då måste jag ju åka ner till Ica, köpa nya pepparkakor och göra glasyr på dom också.
Fan.

Föresten så har jag tydligen MVG i bild nu, gött som fan. Och jag fick behålla det jag har i SO;n, även om det var lite tveksamt. Nu väntar vi bara på NO betyget. Känner att detta inte varit den bästa terminen jag gjort i mitt liv. Men, man måste väl inte alltid vara på topp, antar jag.

Föresten åt jag en toast idag, på hela skoldagen, 8 - 15.30. Kände att det inte var så bra, jag glömmer typ att äta nu för tiden. Och när jag väl äter så äter jag typ ingenting för jag blir mätt så fort...

Jaja, orka tjötet.

Lucia imorgon föresten, jag är nervös som fan.
Wish me luck.

Pöss.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Lycka till med både Lucia och pepparkakorna!!



Kram moster!

2008-12-11 @ 19:24:10
Postat av: Klara

Åh. Förlåt, men jag skrattade lite. Det var säkert inte alls roligt, Linn.

2008-12-12 @ 13:08:03
URL: http://kantarelltant.blogg.se/
Postat av: be plus da

HAHAHAHAHAHAHAHAHA.

mh, rela fun.

puss

2008-12-12 @ 15:56:41
Postat av: be plus da numero two ( kan inte stava )

märkte att jag hade stavat fel på real. eherhm, men än en gång; HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA. sry

2008-12-17 @ 20:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0