Bra koll

Min bror är förjävla smart måste jag bara säga.
Vi satt och spelade Guitar Hero, battlade mot varann.
Jag vann och Simon sträcker upp händerna i luften och skriker: Yeees!!!
Jag: Öhh?
Simon: JAG VANN!!
Jag: Nej? Jag vann? Haha
Simon: Nej? Jag vann, jag var ju till höger.
Jag: Nej Simon, du var till vänster!

Han hade spelat en hel låt utan att veta vilken sida han var på, hahahhaha! Idiot.
Så hade han verkligen frågat mig under låten om det gick bra för mig, när det i själva verket var han som det gick dåligt för!

Kommentarer
Postat av: j

HAHHAHAHHAHHAHAHA fatta mitt garv nu, sylvester! HAHAHA

2008-12-13 @ 22:20:54
URL: http://longkalsong.blogg.se/
Postat av: Linnéa

simonsimon, aja vi får leva med det xD hahahhahahahahhahahahhahahahahhahahah

2008-12-13 @ 22:29:17
Postat av: michaelas fotoblogg

hahhaa! xD

jag känner igen mig ... heheh...

2008-12-14 @ 00:53:49
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: jessika-n

hahahahaha .

kunde inte känna igen mig mer :)

2008-12-14 @ 21:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0