Mardrömsstart

Herre gud vilken pärs det var i morse. Jag hade tenta kl.9.00 och på tentor får man komma max 30 minuter sent, annars får man göra omtenta, och den skulle i så fall varit om 5 veckor. Åkte i god tid hemifrån, trodde jag, men det var stopp på motorvägen redan i Kungsbacka pga. någon olycka någonstans, och det hemska regnet. Körde av Varla-avfarten, men även på innervägen var det nästan stopp för där stod någon bil vid vägkanten. Kom till Kållered-avfarten och såg att det flöt på på motorvägen igen så då åkte jag på och körde som en dåre för att komma innan 9.30. 9.10 sprang jag in i klassrummet och var så stressad att jag inte kunde skriva dom första 10 minutrarna för att jag skakade så mycket...
 
Fick i alla fall skrivit det jag kunde. Tror det gick ganska bra. Så nu är det bara sista tentan kvar på onsdag, en genomgång av ett inlämningsarbete på torsdag och så är denna veckan gjord. Och då är det bara en vecka kvar så åker jag sen!! Är såååå taggad. Ska kanske boka hotell till hemresan idag. Har typ 15 h i London på hemvägen..  Är klar med mina presenter jag ska ha med mig också. Ellie var noga med att jag inte skulle köpa något, men man vill ju ha med sig något litet ändå ju. Känns konstigt att jag ska åka till värmen faktiskt.. 
 
Gick på stan en stund med Jens idag också! Så mysigt med all julbelysning som är uppe nu. Göteborg är himla fint alltså! 
 
Nä, nu är det dags att packa upp alla saker jag tog med mig hem från Jens. Han har flyttat ut när jag kommer hem ju, och jag visste inte om jag skulle ha bilen dit nån mer gång, så tänkte att det är lika bra att ta med det jag kan så jag slipper släpa så mycket på ett eventuellt tåg. 
 
Puss & Kram på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0