Ett år äldre

Hej hörni,
 
Numera är jag 21 år gammal! Jag hade en jättebra födelsedag. Solen tittade fram för första gången på flera veckor så jag bara njöt och njöt. Fick en chokladboll i skolan, hade en intressant gästföreläsare, kom hem och åt revbensspjäll, fick Vienetta till efterrätt, och sedan tog jag mig ut på en löprunda. Har fått så himla mycket bra presenter också! En spikmatta, en necessär, en wokpanna, köksredskap, ett sy-kit, en kokbok, ett förkläder och två grytlappar, presentkort på ICA, en kameraväska och en skål. Så himla glad! 
 
Det är förresten bara 5 veckor kvar tills jag åker på tisdag. Längtar sååå mycket. Har lite att fixa innan bara... Presenter liksom, vad ska jag köpa med mig?! Oeh en bikini.... Det är nog det värsta
 
Annars flyter vardagen på. Det funkar i skolan, åker en hel del tåg och buss, bor både hos Jens och hemma, springer fortfarande med min app tre gånger i veckan och ja, kämpar på liksom. Ska förresten svira om till spring-kläderna nu och ge mig ut i regnet. Sen ska jag till stallet och mysa med min favorit-häst. 
 
Vi hörs snart i rusket! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0