STHLM

Vi tjejer åkte upp före grabbarna för lite shopping osv. När vi shoppat i för många timmar blev vi hungriga och åt buffé med massa gott, bla detta: 
Jens poserade i sina nya byxor! Som han för övrigt köpte i fel storlek så vi fick gå tillbaka och byta, haha. 
Och jag posade/skrattade/visade min dubbelhaka i Jens skor 
Vi byggde korthus.
Promenerade förbi Globen! 
Såg Avicii
Förfestade. 
Sen promenerade vi! 
Jag och dom två bröderna. 
Stockholm är himla fint ändå! 
Kikade på slott och grejer. 
Så åt vi indiskt, himmelskt gott! 
Och dansade på bratz-klubb
Dessa två alltså <3 
Bella! 
Badbollar med ballonger i, bästa! 
 
Och det var den resan i extremt blandad ordning som jag inte ens orkar försöka ändra på, hehe. Puss! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0