Gym osv

Hej! 
 
Jag börjar förstå mig på datorn tror jag. Eller det går i alla fall framåt, haha. Fick inte tag på vissa bilder som jag ville ha upp på bloggen, men jag hittade nu hur man gjorde! Älskar den i vilket fall som helst. 
 
Idag har jag varit på gymmet och köpt gymkort, samt kört helt slut på mig själv. Kommer ha ont i varenda kroppsdel imorgon... Sen åkte jag till Kungsmässan och köpte ett fodral till datorn (så säger mamma att vi har en väska hemma som nog passar till min dator efteråt? Jaja, får åka hem och kika och lämna tillbaka den jag köpte annars..) och hämtade ut nya p-piller. Rätt sjukt att jag betalar 150 kr för ett helt år ändå? Så himla billigt! 
Har uppdaterat mitt CV också, och började kika på platsbanken på nätet, men den hemsidan sög ju verkligen, så jag får kika på ipaden eller i min telefon istället. Fick bryt liksom, haha. 
 
När jag var grinig igår morse så gjorde världens bästa svingod frukost till oss, hehe. 
 
Och Cosi ska köpa en hundvalp....
HUR JÄVLA SÖT ÄR DEN HÄR SAKEN?!?! Måste ju sätta mig på första bästa plan ner när jag har råd. 
 
Fick sms av Ellie också; 
Pippi Långstrump? 
Min gose <3 
 
Saknar mina barn så mycket va... 

Kommentarer
Postat av: Malin

Jahop... Betalade ca tusenlapp för ett år p-piller.... (Y)

Svar: men vaaaa?! vad äter du?
Linn Wollbrant

2013-09-02 @ 20:22:08
URL: http://mangabackarsma.devote.se
Postat av: Malin

Cerazette..

Svar: hm, är det dom som man inte har någon vecka med bara sockerpiller? Dom som man måste äta om man har blodpropp i familjen? Jag äter Abelonelle nämligen, såna som har sockerpiller i en vecka så jag har mens.
Linn Wollbrant

2013-09-03 @ 13:12:30
URL: http://mangabackarsma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0