1 September 2013

Hey! 
 
Imorgon är det måndag, och Jens börjar skolan, vilket betyder att jag ska ta tag i mitt liv. 
 
Detta ska jag göra: 
 
1. Gå till gymmet, köpa gymkort och träna. 
2. Skriva ett CV
3. Söka jobb
4. Hitta ett fodral till min dator (som jag för övrigt ÄLSKAR!!) 
 
Och så ska jag skriva massa smålappar med mina kontaktuppgifter och en bild på mig, och så ska jag gå runt till förskolorna i Åsa på onsdag och tala om att jag finns. Och så ska jag till min elev igen. Ska försöka få ordning på alla mina bilder och sånt där från Nya Zeeland med, mamma ville se ett bildspel sa hon, och jag vill framkalla och göra en bok. 
 
Just nu sitter min pojke och spelar på hans nya gitarr, men vi ska se sista avsnittet av Game of Thrones när som helst. Förra avsnittet var The Red Wedding och Jens dog lite. Jag också för delen, och då visste jag ändå vad som skulle hända liksom. 
 
Puss!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh va mysigt det lät med en bok! Det vill jag med göra när jag kommer hem haha, hur långt bort det än är nu.. hihi

Svar: Ja, fast just nu känns det som ett omöjligt projekt... Har liksom över 10 000 bilder?!
Linn Wollbrant

2013-09-01 @ 23:54:08
URL: http://mangabackarsma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0