English computer update

Heeej!
 
Dags for update fran engelsk dator igen, hehe.
 
Dagarna gar, redan fredag idag igen. Tjejerna ska till sin pappa i helgen, sa huset ar tomt. Har inga planer alls dock. Ganska skont i och for sig.
 
Har inte mycket mer att saga an sa. Det ar ju bilderna som ar roligt, men det blir sa krangligt nar jag inte har nagon dator, sa ja, det far val vara sahar nu. Ska forsoka starta min dator i helgen for jag behover skriva en learning story och behover komma at bilderna i min telefon, Forsokte gora det pa Ellies dator, men det gick sadar. Den ville liksom inte hitta nagra bilder, sa ja, jag ska forsoka fa liv i den sa jag kommer at dom.
 
Sager det i typ varje inlagg kanner jag, men SNART KOMMER FRIDA!! Det ar liksom nasta stora grej som hander, haha. Efter det ar det ju hemresan som ar narmast. Bara det ar ju ratt sjukt...
 
Well, maste kila! Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0