Packad

Hej,
 
Min vaska ar halvpackad och star pa mitt golv. Hade tydligen 9 par skor, hur fan gick det till?! Den ar nagra kilo for tung for tillfallet, men ska losa det imorgon kvall tankte jag.
 
Har tva natter kvar att sova i min sang, sen kommer Leo och jag sover i Lexie's. Hade en sista familje-middag igar med tjejerna, Ellie och Narina, Ellie's kompis. Fick sagt hejda till henne, och kramade hejda till Hannah (en av skol-mammorna) idag om vi inte ses igen. Sa nu ar det bara tjejerna kvar pa fredag eftermiddag, och sen Ellie och Trev pa sondag. Och Cosi, gud, vill inte ens tanka pa det. Enda trosten dar ar val att vi bor nara varann. Eller, nara och nara, men relativt i alla fall. Inte tva dygn ifran varann liksom.
 
Allt jag gor nu ar lite "Jaha, det har var antagligen sista gangen jag gjorde det har". Sa himla konstig kansla. Overkligt framforallt.
 
For att klargora en gang for alla nu da, sa aker jag harifran 07.35 pa sondag morgon, dvs 21.35 lordag kvall hos er. Sen, om allt gar som det ska, landar jag 06.35 i London pa mandagen, har 12 h dar, och landar pa Landvetter 21.45 mandag kvall. Sen ar jag officiellt hemma! 
 
Nu ska jag ga och trostata, eller natt. Kanske borja pa min bok, men det kanns lite sadar eftersom jag antagligen inte kommer ha tid att lasa ut den anda...
 
Puss!

Kommentarer
Postat av: johanni

Åh raring! Snart är du hela igen! Känns helt ofattbart! Så jävla bra!!!! <3

2013-07-31 @ 09:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0