Det senaste i bilder

I onsdags så var det Waitangi Day här. Det är typ som Nya Zeelands nationaldag om jag har förstått det rätt, och det var även den 6 februari 1840 (Josefine!!) som maorierna och Nya Zeeländarna skrev på något avtal som jag har noll koll på, men som uppenbarligen är betydelsefullt, haha.
Dom tog upp en stor kanot ur vattnet.
Typiskt Nya Zeeland; vissa står i shorts, andra valde dunjackan.
Sen kollade vi på Tomorrow People en stund!
Ilona och Cosi!
Brit och Amanda.
Och Josefine.
 
En annan dag åkte jag med Ellie och tjejerna ner till älven en stund.
Det var svinkallt, men dom lekte glatt i vattnet i alla fall, haha.
Gosisar!
 
Och i fredags hade jag Lulu för första gången! Det gick bara bra, och vi var bland annat nere i Avalon Park en stund.
Sötis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0