Lite blandade julbilder

Hej kompisar! 
 
Hoppas ni hade en himla bra jul allihopa. Själva så firade vi med lite julmat och paketöppning här innan mamma åkte till jobbet, sedan åkte jag, Emil och Jens vidare till Jens mormor och morfar för lite fika för att sedan avsluta hemma hos Jens med en omgång TP, som jag och Pia såklart vann! 
 
Blev ingen utgång igår pga att jag mått rätt dåligt i typ 3 dagar, och det kändes jävligt onödigt att riskera nyår för att kunna gå ut på juldagen. Dessutom går ju varenda jävel ut på juldagen, så det var väl 10 års kö för att komma in överallt, och svindyrt såklart. Ganska nöjd ändå över att jag åkte hem. 
 
Fredagen innan jul, dvs den 20onde när Jens var klar med alla tentor och sådär, så åkte vi till Jul på Liseberg!
 
Det var lika fint som vanligt. 
Och glasscafé-gubben hade ett stånd med choklad. Sååå coolt!! Kolla liksom, alla dom där sakerna är gjorda av choklad?! 
Vi tog julkort! 
Och sen klädde jag granen! 
Hemma hos Jens skulle vi ta fram julpyntet, och då trillade det ner en död mus från vinden :( Den var så himla söt och åh, hemskt var det. 
Sen åt vi gomiddag och mannen i mitt liv tyckte det var okej att äta i kalsonger. Inte mig emot. 
Stängde på dagis! 
Väntade på att han där bak skulle vakna... 
Sen var det julafton och vi skicka snapchats för glatta livet!
Och så blev det juldagen och jag kom hem till min säng och var rätt nöjd ändå. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0