Fredag, igen

Godmorgon!

Kollade malien i telefonen, och såg att jag glömt att bifoga projektarbetet när jag skickade in det igår, så typiskt mig, gör alltid samma tabbe, så nu var jag tvungen att starta datorn.

Annar lyser solen på mig, kalendern är full. Idag ska jag sola, träna och hem och sova eftersom det är Högskoleprovet imorgon. Är så himla otaggad men får bunkra upp med en massa choklad så ska jag nog överleva. Därefter är planerna lite osäkra, men ska nog kika på Jens match kl.18 och sedan ska jag ta med honom hem och mysa. På söndag är det bio som gället, och vips var det ny vecka. Den sista veckan innan påsklovet, nöjd.

Nästa vecka ska jag träffa min första elev!!! (Har drömt mardrömmar om det) Är så nervös, men det kommer gå skitbra säger alla, så då bestämmer vi nu att det gör det.

Jag har förövrigt inhandlat två klädesplagg denna månaden (eftersom jag  fick lön, tjoho) och båda är rosa?! Är übernöjd dock, ska ha på mig byxorna idag, och skjortan hade jag igår.

Men, nu tänkte jag dra mig uppåt, (eller ner kanske? Är ju ändå på övervåningen) och käka lite frukost.

C U M8S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0