but you didn't have to cut me off

Har snöat in totalt på denna låten. Den går verkligen på repeat här alltså. Vet inte vad det är med den jag tycker om så mycket, men är helt kär i den.

Annars har jag sett Let's Dance ikväll med mormor. Är så imponerad av offentliga människor som vågar göra något oväntat och svårt, som Anton Hysén när han kom ut som homosexuell. Eller Camilla Henemark som verkar ha haft ett riktigt tufft liv det senaste.

Imorgon är det som sagt Högskoleprovet. Jag och Johanna tänker ha myskläder på oss och vara allmänt gosiga. Tror det kan bli bra alltså.

Frågan är hur jag ska hinna med att öva på mitt tal, göra färdigt powerpointen och göra en powerpoint till bildredovisningen på tisdag i helgen eftersom jag planerat att hänga med min man hela söndagen. Men det löser sig. Jag löser det.

Nu ska jag sova. Wish me luck tomorrow. Och lycka till alla andra som ska göra det såklart! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0