Vilsen i stora staden

Efter x antal felkörningar hamnade vi tillslut rätt och fick med oss en dator hem. Det kändes lite lustigt att langa fram kortet och betala över 10 000 kr bara sådär. Hello cash, typ. Sedan skulle vi tydligen till Backaplan, och efter en stunds omkringkörande hamnade vi även där rätt.
Efter det hamnade vi såklart mitt i middagsruset när vi skulle hem, och jag var urnöjd med att våran fil gick fortare än den bredvid, tills jag insåg att det var den bredvid jag borde ligga i för att komma hem. Alltid lika spännande att köra bil i Göteborg.

Fick mina obligatoriska 20-äta-mat-minuter hemma innan jag återigen satte mig i bilen för att åka till Frillesås med Emil till hans träning. Satt över en timme i en kall idrottshall och läste ut Fatta eld och började på Revolt! Så himla bra. Ska nog ta nått att äta och bädda ner mig med den nu, när jag tänker efter.

Imorgon är det fredag vilket betyder utgång! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0