Torsdag och fredag i bilder

Godkväll!
 
Här har det varit tyst ett tag ja. Har haft en fullspäckad helg, som vanligt! Har ju blivit aningen bättre på att ta med mig kameran så jag tänkte att ni skulle få veta vad jag gjort via bilder.
Vi var på playgroup och gjorde julgranar!
Katya åt upp alla godisarna, haha.
Sedan var det dags för mat!
Och bowling!
Jag gick ut säkert! Sedan gick det ju bara utför i och för sig, men ändå. Det var kul!
 
Sedan blev det fredag, och den spenderades på Staglands farm.
Vi matade fåglar!
Och grisar, och alla möjliga andra djur, som vi sedan fick som en svans efter oss vart vi än gick, haha.
Katya älskade hästarna!
Och kaninerna, och marsvinen.
Som sagt!
Fina tjejor!
Och sen fikade vi lite innan vi åkte hem!
 
 
Nu ska jag skypea färdigt med min snart 12åriga lillebror och sedan hoppa i säng! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0