Att bada i december

Helgen har varit super! Fredagen var lugn och skön, lördagen spenderade i stan med Therese och kvällen (och halva natten..) hos Josefine med bara en väldans massa tjöt (ja, TJÔT, Josefine!). Söndagen var det dags för stranden och det var heeeelt underbart, verkligen.
 
Och nu är det måndag! Jag är ledig, men Therese undrade om jag ville följa med henne och hennes kidz till simhallen, och det hela slutade med att Ellie och flickorna, jag och Therese och hennes barn åkte ihop. Väldigt mysigt, och lite skönt att bara vara där som "extra hjälp" utan att ha fulla ansvaret själv, hehe.
 
Joss, jag åt annan sushi idag! Insåg dock när jag kom hem att jag tagit bilden i svartvitt, men men...
Sommar!
Sen blev det glass!
Och just det, numera har vi en gran också! Vi försökte ta bilder, men barn och djur är fan hopplösa alltså...
<3
 
Och så stranden:
Mer glass, hehe.
Och jag badade!!
 

Puss!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Älskar bilden på er vid julgranen, så härlig :D
Och grymt välbehövlig helg!

Svar: visst blev den fin? :D var väldigt imponerad när jag såg den, haha. minst sagt! ses imorgon bruden <3
Linn Wollbrant

2012-12-17 @ 07:11:48
URL: http://josefineinyazeeland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0