Nöjd tjej

Jag har blivit med skor! Mer exakt Vagabond.. Oväntat? Inte det minsta. Tror att typ 80 % av mina skor råkar vara av märket Vagabond, men jag klagar inte.
Jag gick på ännu en av Apples dumma idéer och köpte ett sånt där plastgrejs man ska ha på skärmen. Tror ni jag lyckades få på det eller? Knappast. 170 spänn i sjön. Jaja, får väl se om det får stanna på en stund till, eller om jag bara blir ännu argare och slänger det tillslut. Just nu är det diverse kvalster o dyl emellan den och skärmen nämligen, vilken inte är särskilt snyggt.

Idag var det måndag, uppvaknande med kommande franskaprov (som skulle vart gjort förra veckan), fysiklabb, svenskaläxa, bildläxa and so on. Känns ändå rätt bra. Mer meningsfullt än att gå runt och inte göra någonting i alla fall.

Imorgon är det tisdag (ja, jag har svårt med dagarna efter att varit dag-blind i en vecka) och det betyder fika med Beda och umgänge med min man. Efterlängtat. Riktigt efterlängtat. Ska bara ta mig igenom Biologi, Kemi, Svenska, Studietid och Matematik först. Det klarar jag, lätt som en plätt.

Nu, är klockan till min stora förvåning redan rätt mycket, så jag kanske ska börja tänka på refrängen. Igår ville jag gå och lägga mig när klockan var sju, inte lika kul.

Ska visa er en bild på mitt rum jag tecknat, någon dag. Puss vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0