Jag är bra

Kommer på mig själv med att sakna, längta, och faktiskt tycka om det. Jag trodde inte att jag kunde det.
Det är som att, om det man saknar och längtar efter faktiskt är utom räckhåll just nu, då blir det lättare. Under den förutsättningen att man vet när det kommer inom räckhåll igen, så klart.

Satt och kikade på lite bilder och såg också att jag glömt göra klart min årsresumé, haha. Hur dålig är jag då?
Vet ni vad? Jag skiter i den. Det var inte roligt. Om ni hemskt gärna vill veta vad jag gjorde i november och december så kan jag tala om att jag hängde hos min man, sov, och hade jullov, i princip.

Nu sitter jag som sagt i Sälen men världens segaste internet och läser Michaela Forni's blogg (http://stureplan.se/bloggar/michaela, det funkade inte att länka). Jag ser upp till den tjejen.

Puss

Kommentarer
Postat av: josefin

jag alskar hennes blogg. hon verkar vara en sa bra manniska!

2011-02-19 @ 22:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0