Lite konstateranden sådär

Hej bloggen!

Igår ägde och ägde inte, som vanligt. Men det var kul. Bara så ni vet.

Jag har inte ens sovit 5 timmar i natt, skönt.

Snart ska jag, efter X antal Two and a halv men avsnitt, ta mig till duschen och sedan in till Kungsbacka för en fika med världens bästa Beda. Vi har en del att prata om, om man säger så.

Jag hade något asfiffigt att skriva här, men det försvann..

Igår låg jag ute på marken och kollade på stjärnorna. Jag såg 4 stjärnfall, ascoolt.

Nu behöver jag gå på toa.

Ciao

Edit:
Jag ska inte till Kungsbacka, jag cyklar till Frillesås stället, bye!

Kommentarer
Postat av: beda

du är världens bästa linnis.

pöss

2010-09-05 @ 19:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0