GOTT

Tjena, svamp-plockarN is in tha house!

Vi ägde! Hittade mer svamp än vi trodde i alla fall. Så vi fick lite svamp till maten och jag har sparat lite att ha på mackan sen, lovely. Just nu sitter jag på mormors dator och hjälper henne att bränna bilder. Den är från stenåldern typ så det går inte direkt fort. Emil bakar havreflarn också, mumsigt.

Är nästan klar med företagsekonomin också, nu ska jag bara plugga på det med så blir det perfekt. Prov på måndagar borde förövrigt vara strängt förbjudet..

Nää, om jag ska gå och hjälpa till (läs: äta lite smet) med bakningen! Puss vänner


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Mor och Far har just nu siktet inställt på Stenkulla vägen, om du nu vet vart den ligger (A)

2010-10-18 @ 11:20:32
URL: http://jenniferellinor.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jag har varit lite tveksam, jag menar jag måste gå upp en kvart-tjugo minuter tidigare än förut, men efter att ha raggat till mig det största rummet så kan det ju nästan vara värt det ;)

2010-10-18 @ 14:32:57
URL: http://jenniferellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0