WOHO.... eeh, nej.

TJAO BLOGGENNN!!

Sitter här och väntar på att klockan ska bli ett för då ska jag åka in och fika med Beeeda, nice. Jag äter russin också, hur gott är inte det då? Dock blir man lite kletig, inte okej.
Igår var jag med Jessigirl och Bennyboy, vi spelade Sequence........... Inte okej att jag kom sist en omgång där, hmm. Jaja, sen drog Bennyboy efter att han hade otroligt roligt åt att han satte lösenord på min iPod så jag typ började gråta. Synd att man inte är biffigast i världen heller. I alla fall, sen drog han och jag och Jessika satte oss och såg på världens snyggaste Johnny Depp. Ja, vi såg på Pirates, hehe. Vad annars?

Sitter och lyssnar på Rihannas nya album, det är riktigt bra faktiskt! Rated R, check it out.

Och jag ska skriva lite på min novell tänkte jag. Dock tycker jag inte ens om den längre. Hmm. Kanske ska skriva en ny? Måste i alla fall skicka in den till min lärare så hon får läsa igenom den idag. Jaja, det löser jag. Eller nått. Hm.

(Här var det ett uppehåll på en kvart i skrivandet eftersom jag fastnade i massa bloggar, som vanligt, ehe)

Nu slutade mitt Spotify spela musik? Vad hände där liksom? There is a problem with your sound card. Spotify can't play music. Vad betyder det, hallå?! Inte okej.

Nu ska jag skriva en novell, ringa min mami och sluta äta upp alla russin. Pussis m8s

(HALLÅ??? VAD VILL MIN CAM MED ATT SLUTA FUNKA NÄR JAG SKULLE TA EN SÖT BILD OCH CITERA MIN MAMMA LITE? BLÄ)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0